پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ)|بهترین وب سایت خلاصه کتاب-hf4

پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ)

دانلود بهترین فایل پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ)
پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ)

پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ)


مشخصات فایل
تعداد صفحات5
حجم0/20 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ)

هدف: سنجش 5 راهبرد فراشناختی به منظور کنترل افکار مزاحم و ناراحت کننده

پرسشنامه کنترل فکر (ولز و دیویس، 1994) یک ابزار 30 ماده ای است که با هدف بررسی سازمان یافته ی راهبردهای سازگارانه و ناسازگارانه کنترل افکار مزاحم در گروههای گوناگون تدوین شده است. یافته های مربوط به تحلیل عاملی نسخه ی اولیه ی پرسشنامه در مورد دانشجویان، 6 عامل را شناسایی کرد. این عامل ها راهبردهای رفتاری پرت کردن حواس، راهبردهای شناختی پرت کردن حواس، کنترل اجتماعی، نگرانی، تنبیه و ارزیابی دوباره شامل می شدند. اما در نسخه ی نهایی پرسشنامه، راهبردهای رفتاری و شناختی پرت کردن حواس با یکدیگر ترکیب شدند و یک عامل را تشکیل دادند

روایی و پایایی

منبع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ) پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ)
مطالب دیگر

بررسی وضعیت بانكهای خصوصی در ایران

پاورپوینت روبات های هوشمند خودکار

طراحی و عملکرد سیستم ترمز

شیر ترمز اتوماتیك لكومتیو

پارامتر های موثر در طراحی تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوین رشت

طراحی شاتون

بررسی عوامل موثر در اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM)و ارائه الگوی مناسب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه

مطالعه انواع آب گرم کن های خورشیدی موجود در ایران و طراحی بهینه آن

بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف

بررسی خواص گاز مایع و امكان استفاده از آن در موتورهای درون سوز

مطالعه ترمودینامیکی مخلوط دوتایی الکترولیتی

دانلود پروژه بررسی پارامترهای هندسی مهاربند زانویی

سلولهای خورشیدی

گازهای گلخانه ای

میزان نقش گیاهان آبزی در تولید و مصرف گازهای مختلف

شناسائی و كاهش آب بحساب نیامده در شبكه های آبرسانی شهری

سمینار سازه‌های باز شونده و جمع شونده

دانلود پروژه فرآیند تولید سیمان

دانلود پروژه کاربرد فناوری نانو در مهندسی عمران

دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)